Subject: Ungari PwC päring RITi kohta
From: "info - RIT" <[email-masked]>

From: Kaidi-Kerli Karner (EE) <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 11, 2025 10:03 AM
To: info - RIT <[email-masked]>
Subject: Ungari PwC päring RITi kohta

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tere!

Kirjutan teile PwC-st seoses ühe päringuga, mis tuli meile Ungari PwC
kontorist. Nimelt, nad kaardistavad erinevate Euroopa riikide avaliku
sektori asutusi, kes tegelevad IT-vahendite keskse hankimisega riigis.
Neid huvitab, millised on parimad praktikad ja kuidas on vastutus
jaotatud.
Kaia Jallai ettepanekul suunan selle küsimustiku sellele e-mailile. Kui on
keegi õigem inimene, kes sellele vastata võiks, palun suunata edasi.
Küsimusi on 8 ja piisab täiesti 1-2 lauselisest vastusest.
Kas saame paluda teie abi küsimuste vastamisele, kuna meie enda kogemusest
ei piisa, et RITi tegevustest ja rollidest õiget ülevaadet ungarlastele
anda.

Lugupidamisega
--
Kaidi-Kerli Kärner
PwC | Head of Digital Government Services
Mobile: +372 501 7892 | Office General: +372 614 1800
Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
AS PricewaterhouseCoopers Advisors
Tatari 1, 10116 Tallinn, Estonia
 <http://pwc.com/ee> pwc.com/ee |
<https://www.linkedin.com/company/pwc-estonia> @PwC_EE |
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.pwc.com/ee/en/home/privacy-statements.html> Privacy
Statement

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.  Please familiarize yourself with our privacy policy.